Lån uten sikkerhet
Inntil kr 800 000
Beløp
Lånetid
8 år
Nedbetalingstid over 5 år krever at du refinansierer lån og kreditter du har fra før.
Månedlig kostnad:
1,985 kr
Gå videre
Eksempel: Annuitetslån 150 000 kr, 5 år, nom. rente 10,90%, etabl.-/termingeb. 0 kr gir eff. rente 11,46%. Kostnad: 45 234 kr. Totalkostnad 195 240 kr, kostnad 3 254 kr/måned. Nedbet.tid 1-15 år, 5 år dersom du ikke skal refinansiere. Oppdatert 2024-10-09
Formålet med lånet ditt
Vil du innfri eksisterende lån (ikke boliglån)?
Oppgi den delen av lånet på 150 000 kr som du ønsker å bruke til å innfri eksisterende lån.
?
Oppgi omtrent hvor stor nåværende låne-/kredittgjeld du vil innfri (ikke boliglån).
Formålet med resterende 100 000 kr
Hva er formålet med lånet?
Betalingsforsikring
Oppgi om du har en eller flere eksisterende betalingsforsikringer.
Angi husleie og andre driftskostnader.
Sivilstatus
Partnerens årsinntekt før skatt
Angi husleie og andre driftskostnader.
Boligopplysninger
Boligutgifter, fellesutgifter ol. (din andel)
Ikke renter og avdrag på boliglån
?
Angi husleie og andre driftskostnader.
Angi omtrentlig kostnad
Har du boliglån / lån med sikkerhet?
Oppgi omtrentlige tall. Hvis informasjonen mangler, kan lånetilbudene dine bli avvist senere.

(Informasjon om forbrukslån og annen usikret gjeld deler du fra Gjeldsregisteret etter søknaden er sendt inn)
Ikke glem å bekrefte låneopplysningene ovenfor før du fortsetter med skjemaet.
Bank (lånetype)
Beløp
250 000 kr
Rente
10,23 %
Månedlig Kostnad
3000 kr
- Bekreftet informasjon -
Totale Beløp
250 000 kr
Snittrenten
10,23 %
Månedlig Kostnad
3000 kr
Ansettelsesform
Årlig inntekt (skal overholde siste måneds lønnsslipp)
Din arbeidsgiver
Vi kontakter ikke din arbeidsgiver
Ansatt fra (måned og år)
Anställd till
Leieinntekter
?
Har du leieinntekter kan du skrive inn disse her.
Leieinntekter
Kontaktinformasjon
Mobiltelefon (+47) - 8 siffer
Brukes bl.a. for å sende lenker til lånedokumenter.
E-post
Kreves, liksom telefonnummer, av våre långivere.
Fødselsnummer
Vennligst fyll ut fødselsnummeret ditt. 11 tall.
Norsk statsborger
Bodd i Norge siden
Medsøkere
Ta vekk
?
Medsøker er en person som står oppført på lånet sammen med deg.
Med en medsøker øker sjansen for bedre tilbud.
Medsøkere Sivilstatus
Medsøkere Boligsituasjon
Boligutgifter, fellesutgifter ol. (din andel)
Ikke renter og avdrag på boliglån
?
I boutgifter inngår amortering, husleie og andre driftskostnader.
Angi omtrentlig kostnad
Medsøkere Ansettelsesform
Årlig inntekt
Din arbeidsgiver
Vi kontakter ikke din arbeidsgiver
Ansatt fra (måned og år)
Anställd till
Leieinntekter
?
Har du leieinntekter kan du skrive inn disse her.
Leieinntekter
Medsøkere Kontaktinformasjon
Medsøkere Fødselsnummer
Vennligst fyll ut fødselsnummeret ditt. 11 tall.
Norsk statsborger
Bodd i Norge siden
Ved å klikke på "Finn riktig lån" -knappen, godkjenner du Zensums personvernerklæring og brukervilkår.
Gjeldsregistret
Ansatte
29.11.2024

Johanna, Kundeansvarig – Fornøyde kunder gjør meg glad!

Fornøyde kunder gjør meg glad!
Lesning 
2 min

Hei Johanna!

Hva jobber du med?

Jeg jobber som senior kundeansvarlig. Om dagen snakker jeg med kunder og hjelper til med lånesituasjonen deres.

Hva er det viktigste med jobben din?

Det aller viktigste med jobben min er å alltid bistå kunden ved å være rolig, hyggelig og imøtekommende. Det er viktig å prøve å svare på alle slags vanskelige spørsmål for å gjøre alt så tydelig som mulig for kunden.

Og hva er det morsomste?

Det morsomste er når man kan hjelpe kunden med bedre lånevilkår – fornøyde kunder gjør meg glad! 


"Det er viktig å lytte til kunden"

Vad betyr god service for deg?

At man er tydelig. Over telefon er det ekstra viktig å sørge for at kunden og jeg forstår hverandre. Det er viktig å lytte til kunden og forholde seg rolig.

Relaterte artikler

Hva sier kundene våre?

Se alle anmeldelser