Amanda – Avdelingssjef, saksbehandling i Norge

I en bransje som etter min mening ofte velger tempo fremfor gode beslutninger, er jeg stolt av å være en del av et selskap som heller verdsetter kundereisen.

2 min
lesing

Hei, Amanda!

Hvilken avdeling er du sjef for?
Jeg er sjef for den norske avdelingen for saksbehandling. Det innebærer at jeg har ansvar for at de lånesammenligningene som påbegynnes i min avdeling blir tatt godt hånd om.
Ok, når pleier du å rose kollegaene dine?
Det sier kanskje seg selv, men jeg pleier å rose kollegaene mine når de gjør noe bra, uansett om det er på jobb eller noe de har gjort utenfor arbeidstiden. Men jeg prøver også å rose kollegaene mine når de kommer med egne tanker, ideer og initiativ som jeg selv ikke har sett tidligere.
På hvilken måte bidrar akkurat du, i din rolle, til service i verdensklasse?
Ja, altså i praksis er det kanskje ikke jeg som tilbyr selve servicen, men jeg samarbeider først og fremst med mine kollegaer og medarbeidere som har den direkte kontakten med kundene. Det jeg prøver å gjøre som leder er å være lydhør både for hva medarbeiderne, men også ledelsen, mener at vi må gjøre for å kunne fortsette å tilby kundene en tjeneste de vil vende tilbake til.
”Jeg er stolt av å være en del av en bedrift som verdsetter kundereisen”
Hva er du mest stolt av med Zensum?
I en bransje som etter min mening ofte velger tempo fremfor gode beslutninger, er jeg stolt av å være en del av en bedrift som heller verdsetter kundereisen og ser det viktige i en veloverveid beslutning fra kundens side, i motsetning til «raske penger».
Et siste spørsmål: Er alle lån gode lån?
Å sette seg i gjeld er aldri bra hvis du skal kjøpe noe du ikke har råd til. Hvis et lån er en løsning på en akutt situasjon man befinner seg i, synes jeg at man skal henvende seg til Zensum for i det minste å se hva det billigste eller beste alternativet blir!

Amanda gjør en god jobb, bl.a. fordi hun er en bra person med sunne verdier. Dessuten er hun nesten alltid glad og kan kunsten å stille krav med et smil om munnen. Det setter en god tone som inspirerer oss andre, og bidrar til en fin kundedialog.

March 22, 2020