Negin – Saksbehandler / Kvalitetsansvarlig Uppsalakontoret

Ettersom all kontakt med kundene våre skjer digitalt og via telefon, er det viktig å være forståelsesfull og prøve å sette seg inn i kundens situasjon.

3 min
lesing

Hei, Negin!

Stemmer det at du er litt av en sheriff?
Ja, til en viss grad innebærer et kvalitetsansvar akkurat det. At vi tar ansvar er utrolig viktig for oss på Zensum. Vi vil være et godt eksempel oggi fantastisk service; hjelpe kundene våre å finne riktig lån – ikke hvilket som helst. For oss som jobber med kvalitetsansvar innebærer det nettopp å sørge for at alle bærer sin del av ansvaret, og det er gjennom å ta hensyn til den aller viktigste tommelfingerregelen – at kundens beste alltidskal være i fokus.
Hvilke dager er de beste dagene – når er du ekstra glad når du går hjem?
Som saksbehandler er jeg mest glad de dagene jeg når ut til flere kunder, men først og fremst når jeg får en takkemelding eller ser med egne øyne at det lille jeg kan gjøre har vært blant faktorene som har bidratt til at en person har fått en enklere hverdag.
På hvilken måte bidrar akkurat du, i din rolle, til service i verdensklasse?
Kundetilfredshet og service av høy kvalitet er de to punktene jeg alltid streber etter både når det kommer til oppgavene mine som saksbehandler, men også først og fremst som kvalitetsansvarlig på Uppsalakontoret. Jeg legger stor vekt på at kunden alltid skal føle seg hørt og helt enkelt være med på notene.
”Jeg legger stor vekt på at kunden alltid skal føle seg hørt og helt enkelt være med på notene.”
Hva er du stolt av med Zensum?
I et land for veksten av forbrukslån øker for hvert år, er det veldig viktig å finne en god låneagent. Det jeg er stolt av med Zensum er at de aller fleste lån som formidles via oss går til nettopp refinansiering av allerede eksisterende lån, i motsetning til andre aktører i markedet i dag.
Akkurat, kollegaene dine sier at du er fantastisk god til nesten alt. Kan du dele noen hemmeligheter?
Ettersom all kontakt med kundene våre skjer digitalt og via telefon, er det helt nødvendig å være forståelsesfull og prøve å sette seg inn i kundens situasjon. Noen har kanskje satt seg mer inn i økonomien sin enn andre. Noen har lettere for å diskutere sin lånesituasjon, mens andre er mer reserverte. Her synes jeg at min lydhørhet har hjulpet meg enormt til å se forskjellene og tilpasse meg etter kundenes spesifikke behov.

Negin er en av de hos oss på Zensum som setter opp retningslinjer for hvordan vi skal prate med kundene våre, hvordan vi gir dem best mulig service og hjelper dem med å finne det rette valget. Hun fikk den jobben bl.a. fordi hun alltid delte sine meninger. Hele tiden og hver dag. Det takker vi for!


March 22, 2020